Publikációk

Dr. Sárközi Gabriella:

1. Az Oktatási Jogok Biztosának Hivatala. In: Együtt a Gyermekvédelemben II. éf. 2008/6. p. 4-5.

2. A mobilt kitilthatjuk, de el nem vehetjük… In: Együtt a Gyermekvédelemben. III. éf. 2009/1. p. 4-5.

3. A különleges nevelési igényű gyerekek jogainak érvényesülése. In: Együtt a Gyermekvédelemben III. éf. 2009/3. p. 5-6.

4. Mikor fordulhatunk az Oktatásügyi Közvetítői Szolgálathoz? In: Együtt a Gyermekvédelemben III. éf. 2009/4. p. 4-5.

5. Mediáció az iskolában. In: Együtt a Gyermekvédelemben III. évf. 2009/6. p. 3.

6. Az Oktatásügyi Közvetítői Szolgálat In: Korszerű Iskolavezetés, 2010. november, Raabe Kiadó, Budapest. p. 1-12.

7. Az Oktatásügyi Közvetítői Szolgálat In: Diákjogi Hírek 2011. január, 4. oldal
https://www.diakjog.hu/letoltes/diakjogihirek/diakjogi_hirek_2011_januar_nyomtatasra.pdf

8. Magántanulóság. In: Jogalkalmazás a Közoktatásban Raabe Kiadó, Budapest, 2011. február, B 7.8, p. 1-12.

9. Az iskolai hiányzások következményei. In: Jogalkalmazás a Közoktatásban B 7.9., p. 1-12. , Raabe Kiadó, 2011. április

10. Tettes és áldozat egy asztalnál. A fegyelmi tárgyalást megelőző egyeztető eljárás az iskolában. In: Jogalkalmazás a közoktatásban D1 RAbbe Kiadó, 2011 április

11. A tanulók által bevitt tárgyak az iskolában avagy mi az, amit a pedagógusok elkobozhatnak? In: Jogalkalmazás a Közoktatásban B 7.10. 2011. június, F7.1 Raabe Kiadó, Budapest

12. Az oktatásügyi közvetítés mint szolgáltatás az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézetben. In: KÖZoktatás A-tól Z-ig, II. évfolyam, 3. szám, 2011. június, 28-34. p. Complex Kiadó

13. Az iskolai mulasztás In: Közoktatás Kérdések és Válaszok A-tól Z-ig, Complex, 2011/VI. évfolyam p. 10.

14. A Sajátos nevelési igényű tanulók jogai, Raabe Kiadó In: Jogalkalmazás a Közoktatásban A3.15., Raabe Kiadó, 2011. szeptember p. 1-20.

15. Az Arany János programok. In: HH-s gyermekek a közoktatásban. B6 p. 1-14., Raabe Kiadó, Budapest, 2011

16. Polgári ügyek az iskolában. In: Joggyakorlat a közoktatásban. F3.3., Raabe Kiadó, 2012. szeptember p. 1-12.

17. dr. Sárközi Gabriella – dr. Jásper András: Konfliktuskezelés az oktatásban. In: Mediáció – Közvetítői eljárások. Szerk.: Sáriné Simkó Ágnes. HvgOrac, Budapest, 2012. p. 447-508.

18. Kulcs a net világához (társszerző). A gyermekek biztonságos és jogtudatos internethasználatáról. Szerk.: Sziklay Júlia. NAIH, Budapest, 2013. p. 22-24. https://www.naih.hu/files/2013-projektfuzet-internet.pdf

19. Key to the World of the Net (co-author). Study of the Hungarian National Authority for Data Protection and Freedom of Information on the safe and conscious internet use of children. Ed. Júlia Sziklay. NAIH, Budapest, 2013. p. 24-25.

TÁMOP 3.1.10. Helyi oktatásirányítás fejlesztése c. projekt tanulmány: Helyzetfelmérés – A kialakult- ágazati – köznevelési irányítási rendszer bemutatása, 2014

20. A sajátos nevelési igényű, valamint a beilleszkedési, tanulási és magatartási nehézséggel küzdő tanulók az új köznevelési törvény tükrében. In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2014. április. Raabe Kiadó, Budapest

21. A gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló törvény változásai a Nemzeti köznevelésről szóló törvény tükrében. In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2014. április. Raabe Kiadó, Budapest

22. Ellenőrzések a köznevelés rendszerében I. In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2014. április. Raabe Kiadó, Budapest

23. Ellenőrzések a köznevelés rendszerében II. – A szakképzés ellenőrzései. In: Joggyakorlat a közoktatásban. Raabe Kiadó, Budapest, 2014. június. H 4.6 p. 1-24.

24. Mérések a köznevelésben. In: Joggyakorlat a közoktatásban. Raabe Kiadó, Budapest, 2014. június. A 5.7 p. 1-18.

25. A tankönyvkiadás, tankönyvforgalmazás ellenőrzése. In: Joggyakorlat a közoktatásban. Raabe Kiadó, Budapest, 2014. szeptember A 4.3 p. 1-6.

26. Nyilvántartások és az azokhoz kapcsolódó akkreditációk a köznevelési rendszerben I. In: Joggyakorlat a közoktatásban. Raabe Kiadó, Budapest, 2014. szeptember A 4.4 p. 1-18.

27. A fővárosi/megyei kormányhivatalok köznevelési feladatai. In: Joggyakorlat a közoktatásban. Raabe Kiadó, Budapest, 2014. szeptember A 6.2. p. 1-26.

28. A felnőttképzés és a felsőfokú szakképzés ellenőrzései. In: Joggyakorlat a közoktatásban. Raabe Kiadó, Budapest, 2014. szeptember H 4.7 p. 1-10.

29. Nyilvántartások és az azokhoz kapcsolódó akkreditációk a köznevelési rendszerben – II. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2014. október A 4.5 p. 1-28.

  1. A pedagógiai szakmai szolgáltatások. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2014. okt. B 10.3 p. 1-28.
  2. A Nemzeti Munkaügyi Hivatal, valamint a megyei fejlesztési és képzési bizottságok feladatai. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2014. október H 4.8 p. 1-16.
  3. Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet megváltozott szerepköre. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2015. február A 5.8 p. 1-24
  4. Az egyházi és magán köznevelési intézményekre vonatkozó speciális, új köznevelési szabályok. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2015. április D 6.3 p. 1-28.
  5. Tettes és áldozat egy asztalnál. Az egyeztető eljárás az iskolákban. In: Sikeres iskolavezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016.
  6. Az étkeztetés mint gyermekjog. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. június F 5.12 p. 1-16.
  7. A térítésmentesen és a térítési díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások az óvodában. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. október F 3.15 p. 1-14.
  8. Az óvodásokat és az iskolásokat fenyegető adathalászok. Avagy a virtuális térben kontroll nélkül keringő személyes adatok. I. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. október F 3.16 p. 1-16.
  9. Hajdu Eszterrel társszerzőként: Az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek az oktatásban. In: Kisgyermekek, nagy problémák. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. október E6 p. 1-14.
  10. Fizetős, nem fizetős? – Szolgáltatások az óvodában. In: Kisgyermekek, nagy problémák. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. október J24 p. 1-14.
  11. Óvodapszichológus az óvodában. In: Munkaügy a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. november A1.25 p. 1-20.
  12. Az óvodásokat és az iskolásokat fenyegető adathalászok. II. A gyermekekre leselkedő online veszélyek megelőzése és elhárítása. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. december F 3.17 p. 1-16.
  13. Gyermekjogok az óvodában. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. december F 3.17 p. 1-16.
  14. Hajdu Eszterrel társszerzőként: Az autizmus spektrumzavarral élő gyermekekkel foglalkozó szakemberek. In: Kisgyermekek, nagy problémák. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. december E7 p. 1-14.
  15. Az ÁNTSZ hatáskörei óvodaügyekben. In: Óvodavezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2016. december H 7.11 p. 1-16.
  16. Hajdu Eszterrel társszerzőként: Az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek óraszámai. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest. 2017. februári szám A1 p. 1-18.
  17. Az iskolaegészségügyi szolgálat munkatársainak adatvédelmi és tájékoztatási kötelezettségei. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2017. februári szám A1 p. 1-20.
  18. A nevelő-oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottakra vonatkozó jogi szabályozás. In: Munkaügy a közoktatásban. 2017. áprilisi szám. RaabeKlett Kiadó, Budapest, A 3.56. p. 1-20.
  19. Milyen intézményekben tanulhatnak autizmus spektrum zavarral küzdő gyermekek? In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. 2017. áprilisi szám. RaabeKlett Kiadó, Budapest, p. 1-18.
  20. Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2017-től. In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2017. júniusi szám. RaabeKlett Kiadó, Budapest, A 5.8. p. 1-16.
  21. A sajátos nevelési igényű gyermekeket befogadó intézmények kötelezettségei és lehetőségei. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. 2017. júniusi szám, RaabeKlett Kiadó, Budapest A3 p. 1-16.
  22. A pedagógusok adatvédelmi és titoktartási kötelezettségei. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. 2017. júniusi szám. RaabeKlettKiadó, Budapest, p. 1-16.
  23. dr. Sűrű Dianával társszerzőként: A gyermekek egészséghez való joga és annak veszélyeztetése. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2017. szeptemberi szám. p. 1-18.
  24. Diákönkormányzati Kisokos 3.0, 2017. 7. fejezete: Letölthető: https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/orszagos_diak_tanacs/Kisokos_3.0.pdf
  25. A Közétkeztetés. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, 2019. november
  26. Panaszkezelés és jogsérelmek kezelése az iskolában. In: IntézményVezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2019 
  27. Panaszkezelés az iskolán túl. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2019 https://raabe.hu/termek/panaszkezeles-az-iskolan-tul/
  28. A gyógytestnevelés és a könnyített testnevelés az iskolákban. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2019
  29. A mindennapos testnevelés és a testnevelésórák kiváltása. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2019 https://raabe.hu/a-mindennapos-testneveles-es-a-testnevelesorak-kivaltasa/
  30. Szabálysértések az iskolában. In: IntézményVezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2019 
  31. Az iskolai bántalmazások jogi aspektusai. In: Joggyakorlat a Közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, 2019. december https://raabe.hu/dr-sarkozi-gabriella-az-iskolai-bantalmazasok-jogi-aspektusai/
  32. Büntetőjogi kisokos iskolaigazgatók számára. In: IntézményVezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 https://raabe.hu/termek/buntetojogi-kisokos-iskolaigazgatoknak/
  33. Amit az iskolai adatkezelési teendőiről tudni kell. In: Ellenőrzés a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. január
  34. Személyiségi jogok sérelme az iskolában In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. február
  35. Adatvédelmi incidensek a munkáltatók adataival In: Munkaügy a közoktatásban 38 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020.
  36. A nevelő-oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottak az iskolákban és az óvodákban Munkaügy a közoktatásban 38 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020.
  37. Délutáni foglalkozások az iskolában, In: Ellenőrzés a közoktatásban 48 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020.
  38. Térítési díjas foglalkozások az iskolában In: Ellenőrzés a közoktatásban 48 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020.
  39. A biztonságos munkakörülmény megteremtése koronavírus-járvány alatt. In: Joggyakorlat a közoktatásban RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. április. Lásd még: ovonok.hu
  40. A távoktatás jog- és adatvédelmi aspektusai I. In. Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. április
  41. A távoktatás jog- és adatvédelmi aspektusai II. In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2020 június RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. június
  42. Különélő szülőkkel történő kapcsolattartás az óvodákban. In: ÓvodaVezetési Ismeretek. 2020 ápr. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. április
  43. Szerzői jog a digitális távoktatásban In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2020 június RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. június
  44. Epilepsziás gyermekek az óvodában és alsó tagozaton. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 június
  45. Az ön- és közveszélyes gyermek az iskolában. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 június
  46. Bélférgesség az óvodában és alsó tagozaton. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 június
  47. Térítési díjas foglalkozások megszervezése az óvodában. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. szeptember
  48. Az óvodai és iskolai szociális segítő 1. rész. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 április
  49. A különélő szülőkkel történő kapcsolattartás a bölcsődékben In: Bölcsődevezetők kézikönyve RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 június
  50. A megváltozott munkakörülmények az óvodákban. In: Óvónők kincsestára. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. június
  51. A munkavállalók adatainak kezelése a bölcsődékben In: Bölcsődevezetők kézikönyve RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 június
  52. Hogyan kezeljünk személyes adatokat kisgyermeknevelőként? RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 augusztus
  53. Az óvodai és iskolai szociális segítő 2. rész. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 június
  54. Délutáni fizetős foglalkozások In: Ellenőrzés a Közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020
  55. Szülők által befizetett pénzek kavarodása az iskolában. In: Ellenőrzés a Közoktatásban RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020
  56. Cukorbeteg gyermek nevelés-oktatása. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 április
  57. A nevelési-oktatási intézményekben dolgozó védőnő munkájával kapcsolatos kifogások. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 február
  58. A sajátos nevelési igényű gyermek és az osztálykirándulás. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 augusztus
  59. A magántanulóság változásai. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 február
  60. Adatvédelmi incidensek az iskolában In: Ellenőrzés a Közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. augusztus. B 4.51
  61. Amit a bölcsődevezetőknek a GDPR-megfelelésről tudni kell In: Bölcsődevezetők kézikönyve. 2020 október RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 október
  62. Hogyan írjunk jó határozatot? In: Joggyakorlat a közoktatásban. 2020. szeptember RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. szeptember
  63. Kása Andreával társszerzőként: Az óvodás és iskolás sajátos nevelési igényű, valamint beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek felülvizsgálata járványhelyzetben. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 október
  64. Hogyan és miért legyünk Zöld óvodák? In: ÓvodaVezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. október
  65. Hatósági ellenőrzések. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. október, A 1.15
  66. Könnyítsük meg magunknak az online kapcsolattartást – In: Munkaügy a közoktatásban. 2020. október RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020.
  67. Külföldi elem az óvodai jogviszonyban. In: ÓvodaVezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. október
  68. A Nemzeti Népegészségügyi Központ köznevelési intézményeket érintő szerepe. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. november
  69. dr. Németh Lajossal társszerzőként: A törvényességi ellenőrzés a köznevelésben. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. október, A 1.16
  70. Az alapértelemezettől eltérő végzettséggel tanítani az iskolában. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. október, D 2.22
  71. Egyenlő bánásmód a köznevelésben. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020
  72. Hogyan írjunk jó jegyzőkönyvet? In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. november
  73. Többcélú intézménybe járó tanulók középiskolai felvételije. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. november
  74. A köznevelési intézmény tájékoztatási kötelezettsége járványhelyzetben. In: RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. november
  75. Külföldi elem a tanulói jogviszonyban. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. december, B 4.55
  76. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Hogyan írjunk vezetőként jó SZMSZ-t? In: Bölcsődevezetők kézikönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020 december
  77. Egyéb hatósági ellenőrzés a köznevelésben. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020.
  78. Kása Andreával társszerzőként: A pedagógiai szakszolgálat és az óvoda. In: ÓvodaVezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. december
  79. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Idegen nyelvű óvoda vagy idegen nyelvi nevelés? In: ÓvodaVezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. január
  80. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: A százszázalékos táppénz kérdése a pedagógusoknál. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021, február
  81. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként:Tartósan beteg gyermek felvétele a nevelési-oktatási intézménybe. In: Az egészségfejlesztés nagykönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021, február
  82. Egyenlő bánásmód a köznevelésben. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021, február
  83. A sajátos nevelési igényű és a tartósan beteg gyermekek eltérő kedvezményei a köznevelésben 1. rész. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021, február
  84. A sajátos nevelési igényű és a tartósan beteg gyermekek eltérő kedvezményei a köznevelésben 2. rész. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021, április
  85. Különleges bánásmódú gyermekek mellé különleges végzettség. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021, április
  86. A szakértői vélemény. 1. rész. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június
  87. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Intézményvezetői/vezetői megbízás módja a bölcsődei ellátást nyújtó intézményben. In: Bölcsődevezetők kézikönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június
  88. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Szabálysértések az óvodában. In: ÓvodaVezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június
  89. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Az óvoda honlapja. In: ÓvodaVezetési Ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június
  90. A szakértői vélemény. 2. rész. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. augusztus
  91. Egészségügyi adatok jogszerű kezelése a nevelési-oktatási intézményekben. In: Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. augusztus
  92. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Az iskola hangja – A nevelési-oktatási intézmények hatékony külső kommunikációja. In: IntézményVezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021.
  93. A tanulói jogviszony különleges esetei. In: IntézményVezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021.
  94. Az SNI, BTMN gyermekek iskolaérettsége. In: Irány a suli! RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021.
  95. dr. Németh Lajos kollégámmal hatályosítottuk a Köznevelési törvény kommentárját, melyet Szüdi János írt 2012-ben a WoltersKluwert Kiadó gondozásában
  96. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: A pedagógiai szakszolgálat és az intézmény kapcsolata – mikor forduljunk hozzájuk?. In: Joggyakorlat a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. január
  97. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: A bölcsőde honlapja. In: Bölcsődevezetők kézikönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. október
  98. Az iskolaérettség. In: Irány a suli. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. október
  99. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: A különleges bánásmódot igénylő gyermekekkel kapcsolatos ügyek az ombudsmannál. In: Egyéni fejlesztés személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. október
  100. Szabálysértések az intézményben – speciális esetek járvány idején. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. január H13
  101. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Magánóvodák ÁSZ-ellenőrzése. In: OVI. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. április B3.4
  102. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Hogyan írjunk jó feljegyzést? In: JAK/MUK RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. április H 15
  103. A tanulók ellenőrzése koronavírus-járvány idején. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. február, B 5.4
  104. Az óvodai, iskolai testhőmérséklet-mérés adatvédelmi aspektusai. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. február, B 5.2
  105. A közérdekű adatok nyilvánossága és a közérdekű adatigénylések teljesítése a nevelési-oktatási intézményekben. EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. március, B 5.7
  106. Érdekmérlegelési tesztet igénylő adatkezelések az óvodákban és az iskolákban. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. március, B 5.6
  107. Tanuljunk a bírságokból! In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. március, B 5.5
  108. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Administratégia (könyvajánló). In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június H 16
  109. Milyen dokumentumnak minősül a napló? In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. április C 4
  110. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Az Arany János programok változásai. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. április G 1
  111. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Az eszközjegyzék változásai. In: OVI. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. április, C 4.4
  112. Mikor kell adatvédelmi hatásvizsgálatot végeznie egy nevelési-oktatási intézménynek? In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. május, B 5.10
  113. A nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet változásai. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június C 5
  114. A pedagógus IT-eszközeinek ellenőrzése. In: EAK.  RaabeKlett Kiadó, Budapest,2021. május, B 5.11
  115. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Az iskolai mulasztás következményei. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június G 2
  116. Hogyan szervezzünk idén kirándulást? In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. június C 6
  117. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Az iskola honlapja. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. november B 6
  118. Az óvodapszichológus és az óvodai szociális segítő miként segíti az óvodapedagógusok munkáját. In: OVI. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. augusztus, K 3.7
  119. A 2021/2022. tanévet érintő ellenőrzések. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. augusztus, B 4.57
  120. A 2021/2022. tanév rendje. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. szeptember H 17
  121. A panaszkezelési eljárás kialakítása az óvodában és az iskolában. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. november B 5
  122. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: 2021. szeptember 1-jétől bővültek a pedagógusok kötelezettségei. In: OVI. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. október, F 1.4
  123. Hogyan adjunk termet bérbe délutánonként és hétvégén. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. október, B 4.58
  124. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Mikor számíthatunk az Alapvető Jogok Biztosa Hivatalának vizsgálatára? In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. december, B 3.7
  125. Óvodai ügyek az ombudsmannál. In: OVI. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. január, E 1.4
  126. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: Beléptető- és kamerarendszer az óvodában. In: OVI. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. december, C 5.11
  127. Az iratkezelés, irattározás szabályai a nevelési-oktatási intézményekben. In: JAK/MUK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. december D 3
  128. dr. Kulik-Fekete Zsuzsannával társszerzőként: A cukorbeteg gyermek megsegítésére vonatkozó speciális ellátási eljárásrend változása. In: EFN. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2021. december, A 25
  129. Adatvédelmi panaszok. In: JAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2019, szeptember, F 7.5
  130. Pénzmozgások az iskolában és az óvodában. In: EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. március, E 2.20
  131. Egyéb hatósági ellenőrzések a köznevelésben. In. EAK. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2020. december, A 1.17
  132. Polgári jogi ügyek a nevelési-oktatási intézményekben. In: IntézményVezetés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.
  133. Fejlesztő szakemberek helyettesítésének lehetséges módozatai. In: Egyéni Fejlesztés Személyre Szabott Nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. febr. A26
  134. A gyógypedagógus, fejlesztőpedagógus helyettesítésének lehetséges módozatai. In: Egyéni Fejlesztés Személyre Szabott Nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. ápr. A27
  135. A fejlesztők adminisztrációs feladatai. In: Egyéni fejlesztés. személyre szabott nevelés. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. június A28
  136. Az óvodai körzet. In: Óvodavezetési ismeretek. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. ápr., B2.20.
  137. Diákönkormányzati Kisokos 3.1. verzió. 7., 11/B fejezet.
  138. Újabb GDPR bírságok, melyek nevelési-oktatási intézményeket sújtottak Európában. In: EAK59, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.jan., B 5.12
  139. A munkavállalók ellenőrzésének adatvédelmi kérdései 1. In: EAK60, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.márc., B 5.15
  140. A körzetes gyermek fogalma In: JAK/MUK12, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. febr., H19
  141. A munkavállalók ellenőrzésének adatvédelmi kérdései 2. In: EAK61, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.aug., B 5.16
  142. Mikor kezel egy nevelési-oktatási intézmény biometrikus adatokat? In: EAK60, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.márc., B 3.8
  143. Aktuális EMMI határozatok, EMMI utasítások In: Munkaügy a közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. ápr., H20
  144. Az érettségi tipikus buktatói, és a jogorvoslati eljárás. In: EAK, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.máj., B 4.59
  145. Mire figyeljünk az iskolaszék alapításánál? In: Munkaügy a közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. jún., D4
  146. Változások a minősítési eljárásban és a pedagógustovábbképzésben. In: EAK, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.
  147. Ukrajnai gyermekek a magyar köznevelési rendszerben. In: JAK/MUK15, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.
  148. Miért tartsuk be a GDPR-t? avagy újabb köznevelési bírságok elemzése. In: EAK, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., 5.17
  149. A 2022/2023. tanév fontosabb dátumai. In: Munkaügy a Közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. szept., H22
  150. A 2022/2023. tanév mérései és ellenőrzései – Tegyük rendbe a mindennapos testnevelés megszervezésével kapcsolatos dokumentációt. In: EAK63, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.okt., B 4.61
  151. Illemtankönyv, avagy Görög Ibolya: Summa summárum című könyének bemutatása. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023. január
  152. Minden, amit az óvodai létszámokról tudni kell. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., B 2.24
  153. Adatvédelmi buktatók az óvodai kommunikáció során. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.jan., E 6.6
  154. Netező óvodások. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.
  155. Drónok használata a nevelési-oktatási intézményekben. In: EAK63, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., 5.19
  156. Mi a manó az a manórúd? In: EAK64, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., D 2.31
  157. Adatkezelési helyzetek a nevelési-oktatási intézményekben. In: EAK, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.jan. B 5.18
  158. Alternativitás a tantervben. In: Munkaügy a közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.nov. D 5
  159. A gyermekek online védelme. In: Munkaügy a közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.nov. G 4
  160. Mire van joga a nemzetiségi önkormányzatnak egy nevelési-oktatási intézmény kapcsán? In: Munkaügy a közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., B 10
  161. A 2022/2023. tanév első félévének változásai, és adminisztrációs kötelezettségei. In: JAK/MUK17, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.
  162. Újdonságok az óvodára vonatkozó szabályozásban. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. jún., B2.21.
  163. Kinek adható át a gyermek? In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. aug., B 2.22
  164. Az új óvodai építési szabvány. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. okt.
  165. A nevelési-oktatási intézmények eszközeinek ellenőrzése. In: EAK65, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.jan., B 1.33
  166. A fenntartó és az intézményvezető általi ellenőrzés. In: EAK, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.márc., C 3.9
  167. Milyen átszervezést igényel egy telephely megszüntetése? Illetve átmeneti bezárása? In: Munkaügy a közoktatásban, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.jan., D 6
  168. Fűtés a nevelési-oktatási intézményekben. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., C 4.6
  169. Felmentés óvodakötelezettség alól. In: JAK/MUK18, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.
  170. Egy közvetlen hátrányos megkülönböztetés. In: EFN, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. aug., A29
  171. Újdonságok a jogszabályi környezetben, avagy mi változott a közelmúltban a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek kapcsán. In: EFN, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. okt., A 30
  172. A Digitális Jólét Program, avagy segítségnyújtás a bölcsődei honlapok kialakításában. In: Bölcsődevezetők kézikönyve, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. okt.
  173. A diétás étkezés új szabályai az óvodában. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022. okt., B 2.23
  174. A különleges bánásmódú gyermekek ügyei az ombudsmannál. In: EFN, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023. febr., A 32
  175. A tüntetések adatvédelmi kérdései. In: EAK, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023. márc., 5.20
  176.  A gyermekek otthongondozási díja. In: EFN, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2022.dec., A 31
  177. Illemtankönyv, avagy Görög Ibolya: Summa summarum című könyvének bemutatása. In: OVI, RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.jan., I 5.6
  178. Illemtankönyv. In: Bölcsődevezetők kézikönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.márc.
  179. Adatvédelmi buktatók a bölcsődei kommunikáció során. In: Bölcsődevezetők kézikönyve. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.márc.
  180. Felmentés az óvodakötelezettség alól. In: Munkaügy a közoktatásban. RaabeKlett Kiadó, Budaespt, 2023. ápr., G5
  181. A különleges bánásmódú gyermekek további ügyei az ombudsmannál. In: EFN, Raabe Klett Kiadó, Budapest, 2023.ápr. A33
  182. A címtáblák kihelyezése. In: EAK. Raabe Klett Kiadó, Budapest, 2023.máj. B2.9
  183. A gyógypedagógiai pótlék. In: EFN. Raabe Klett Kiadó, Budapest, 2023.augusztus. A 35
  184. A különélő szülők nevelési-oktatási intézmény általi tájékoztatása. In: Joggyakorlat. 2023. aug. C1 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  185. Sorvezető a Púétv-vhr.-hez. 1. rész. In: Joggyakorlat. 2023. okt. A3 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  186. Mi változott a gyermek- és ifjúságvédelmi felleős körül a közelmúltban. In: Joggyakorlat. 2023. okt. C2 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  187. Tanulságos, bölcsődéket érintő bírósági ügyek – A gyógypedagógiai pótlék. In: Bölcsődevezetők kézikönyve. 2023 december. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  188. Milyen átszervezést igényel egy telephely megszüntetése, illetve átmeneti bezárása? In: Munkaügy a közoktatásban. 2023 január D6. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  189. A nevelési-oktatási intézmények eszközeinek ellenőrzése. In: EAK 2023 jan. B1.33 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  190. A különélő szülők nevelési-oktatási intézmény általi tájékoztatása gyermekük egészségével kapcsolatosan. In: EFN 2023 június A34. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023.
  191. Sorvezető a Púétv.-vhr.-hez – 2. rész. In: Joggyakorlat. A3 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023. dec.
  192. A változó tanfelügyelet. In: Joggyakorlat. C2. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2023. dec.
  193. Sorvezető a Púétv.-vhr.-hez – 3. rész. In: Joggyakorlat. A9 RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2024. jan.
  194. Az óvodai szakmai munkaközösség működése. In: OVI, Raabe Klett Kiadó, Budapest 2024.
  195. A nevelési-oktatási intézmény panaszkezelési szabályzatának frissítése. In: Joggyakorlat, Raabe Klett Kiadó, Budapest 2024. március
  196. Adományok a köznevelésben. In: Joggyakorlat, Raabe Klett Kiadó, Budapest 2024. március
  197. Óvodai felvételi/átvételi kérelmek elbírálása. In: Joggyakorlat, Raabe Klett Kiadó, Budapest 2024. május
  198. Hogyan változott meg az óvodai szabályzatok legitimációja? In: ÓvodaVezetési Ismeretek. 2023. december
  199. Kézikönyv gamer gyerekek szüleinek. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. december
  200. A Kjt. vhr. változásai 2023-ban. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. október
  201. Az óvodai hiányzások igazolásának mizériája. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. augusztus
  202. Netező óvodások. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. augusztus
  203. Az óvodai eszközök felülvizsgálata. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. június
  204. Az óvodai felvétel szabályainak áttekintése az ombudsman ügyein keresztül. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. április
  205. Adatvédelmi buktatók az óvodai kommunikáció során. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2023. január
  206. Az óvoda arculata. In: ÓvodaVezetési Ismeretek, Raabe Klett Kiadó, Budapest. 2022. augusztus
  207. A pedagógusok feladata az új szakmai vizsga tükrében. In: Joggyakorlat. RaabeKlett Kiadó, Budapest, 2024. október